Varlık yönetim şirketleri haciz yapabilir mi ?

Finans sektörünün durağan olmayışı ve yeni iş kollarını ortaya çıkarışı farklı zamanlarda artış gösteriyor. Son zamanların popüler iş kollarından biri de varlık yönetim şirketleri olarak göze çarpıyor. Bu şirketlerin 2003 yılından beridir faaliyet yürüttüğü biliniyor. Yeni bir iş kolu olması nedeniyle vatandaşlar hakları hakkında bir bilgi sahibi edinmiş değil. Konuya dahil olan kimseler dışında bu işi çekip çevirecek, çevrede söz sahibi olacak kişi sayısı oldukça az. Bunun sonucu olarak da söz konusu olayda bilginin eksikliği sizi zayıf duruma düşürebilir. Bunun önüne geçebilmeniz adına bu yazıyı yazma ihtiyacı hissettik. varlık yönetim şirketleri haciz yapabilir mi sorusunun cevabını aşağıda vermeye çalışacağız.

http://www.teknohocasi.com/varlik-yonetim-sirketleri-haciz-yapabilir-mi/

Varlık yönetim şirketleri haciz yapabilir mi?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KYK İnternetini Hızlandırma – Yurt Wifi Yavaşlama Sorunu

GTA San Andreas hileleri 2018

Mail.ru Video İndirme